MÆRKE, MODEL
VW Lupo 3L, 1.2 TDi, '00
Aut.    31,3 km/l   1240 kr/halvår   Brugt-importeret og fin stand
1191 ccm, 61 HK, Modelperiode 1999-2005 . Reg.1. gang 3/2000 , Motorkode:

BILSYN STATUS:  Er
Godkendt til syn 08.02.2024
 
Kilometerstand:  360.000,
Grøn ejerafgift:  1240 kr/halvår (2024 takst)
Brændstoføkonomi: 31,3 km/l
Gearsystem Automatgear, 5 trins. Kan også køres manuelt.

BESKRIVELSE og rosende ord:

Indbydende bil - letkørt og totaløkonomisk. Kører perfekt. Imporende 31,3 km/l i snit i følge registreringsattesten.
Den er ganske rustfri

Seneste reg. nr.:
ZM33344


UDSTYR - blandt andet

* El-ruder, fjernbetjent c-lås,

* Antirustbehandlet
* Evt. med ekstra Lupo letmetalfælge + dæk
* Partikelfilter: Nej, derfor er bilen ekstra lavt prissat.

Partikelfilter kan eftermonteres til denne model. Se her:
http://www.dajolka.net/DAJOLKA_EM_DPF_LISTE.pdf


NYERE DELE
- blandt andet

Køb ikke "katten i sækken": Få bilen 2 meter op i luften på min autolift, og efterse den. 

Indregistreringsomkostninger: Nummerplader: 1000 kr + ejerskiftegebyr 380 kr til staten.
Det tager 10 min. at få nummerplader til bilen (og jeg har prøveplader til prøvetur)

Spørg om der endnu er nummerplader på bilen og betal i så fald kun ejerskiftegebyr . 
 

 
Regler for syn, jfr. Applus   Tidslinje (færdselsstyrelsen)
 

 Kr 19.990

Jeg giver minimum Kr 4000 for din bil

Ring/sms og hør om der stadig er plader på bilen
Ring til Niels i Middelfart: 50300030

Tekniske data for denne bil se bilmodel.dk   

















Flere fotos kommer....

 

Volkswagen Lupo 3L er en speciel udgave af den almindelige Lupo, der blev produceret for at opnå en ekstrem brændstofeffektivitet. "3L" i navnet refererer til tre liter brændstofforbrug pr. 100 kilometer, hvilket gør den til en af ​​de mest brændstofeffektive bilmodeller, der nogensinde er blevet masseproduceret. Her er nogle nøglepunkter om Volkswagen Lupo 3L:

1. Brændstofeffektivitet:

  • Lupo 3L blev lanceret i 1999 og var designet med fokus på brændstofeffektivitet.
  • Den blev drevet af en lille dieselmotor med en 1.2 liters TDI-motor, der var kombineret med en automatiseret manuel transmission (Automated Manual Transmission - AMT).

2. Hybridteknologi:

  • Lupo 3L var udstyret med en mild hybridteknologi, som bidrog til at øge brændstofeffektiviteten.
  • Den havde også funktioner som start-stop-system for yderligere at reducere brændstofforbruget i tomgang.

3. Letvægt og aerodynamik:

  • Bilen var bygget med fokus på letvægt og aerodynamik for at forbedre brændstofeffektiviteten.
  • Materialer som aluminium blev brugt til at reducere vægten.

4. Design og indretning:

  • Lupo 3L adskilte sig visuelt ikke markant fra standard Lupo-modellen, men den havde unikke fælge og specielle badging for at identificere den som en 3L-variant.
  • Indvendigt var den udstyret med funktioner, der var typiske for højere trimniveauer af standard Lupo-modellen.

5. Produktion og tilgængelighed:

  • Produktionen af Lupo 3L fortsatte indtil 2005, hvor den blev erstattet af den lignende Volkswagen Polo BlueMotion.
  • På grund af sin begrænsede produktion og særlige fokus på brændstofeffektivitet kan Lupo 3L være interessant for dem, der søger en miljøvenlig og økonomisk bil.

Denne model er interessant for bilentusiaster og dem, der ønsker at minimere deres miljømæssige fodaftryk ved at vælge en yderst brændstofeffektiv bil.


 















Få maksimal sikkerhedved køb af din nye bil:
Tilkøb en garantiforsikring på op til 24 måneder.
Læs mere














Flere fotos på vej...























































Vi støtter virkelig fattige familier i Østeuropa gennem
fadderskaber via
Mission Uden Grænser.
Klik og læs og se dette gode arbejde !












 


 

Udskriv denne side.

 

 


NYSYNET.DK